joi, 17 februarie 2011

"New Project" Well, OLD but still good 4 me :)

        Soneria de incepere a cursurilor se aude. Si parca pentru a-mi face in ciuda azi suna 3 minute incontinuu. Stiu! Am intarziat! Gata! Acuma poti sa te opresti. Fir-ar! Si am si prima ora cu McGoof. Picioarele mele lenese nu fac fata. Se impiedica de fiecare lucru existent sau imaginar pe care il au in fata. De cateva ori ma sprijin de pervaz dar pe scari alunec de-a binelea. Si cand te gandesti ca am luat 10 la sport la proba pentru echilibru. Asta se intampla cand iei tocuri intr-o zi in care stii ca ai intarziat. Sunt in fata usii. Aranjez gulerul bluzei si ma pregatesc sa ciocanesc. Pff…poate ar trebui sa pierd o ora. Fac pasi inapoi apoi ma intorc iar. Ma gandesc ca poate nu a ajuns inca dar aud cum urla la cineva ca poate sa ii vada chilotii. Pfuai! 

Fragment din ceva ce scriam si nu mai am de gand sa scriu. Am gasit intr-un document mai vechi si mi s-a parut interesant :) So...Why not?

Un comentariu:

  1. Ah, poveste frumoasa, pacat ca nu o continui. E o idee foarte faina:X:X Sper sa te razgandesti si sa o continui:X:X

    RăspundețiȘtergere