vineri, 2 iulie 2010

Noua pasiune ;))

Heeeey!! Primul meu post pe luna asta. Yeey!
Si noua mea pasiune!! Tadaaaam!! Pon and Zi! I-am descoperit mai demult dar nu stiam cum se numesc. Si azi bantuind pe youtube am aflat. Ii iubesc! Stiu ca arata cam EMO dar sunt simpatici! Imi plac in special mesajele. Ok, asta e si mai EMO ;)), dar mie imi plac. Enjoy!


Sunt draguti nu? Adica mie chiar imi plac mult. :D Pentru mai multe poze search on google sau pe www.ponandzi.com 
Si nu! Nu sunt EMO doar ca mi se par draguti. ;))
Aaaannd the Song - Morandi - A fost o data (Nu ma prea pasioneaza muzica romaneasca dar asta e draguta)

Un comentariu:

  1. Ayyyyyyy:X:X:X:X:X:X:X Ce cute sunt!:)):X Asa deformati, parca au fost scapti de pensula; o pata de culoare pe fundal negru:) Dar mesajele sunt funny:)):)) Mai ales aia cu "I love you" "Ta na na na na na" :)).

    RăspundețiȘtergere